o projekte  | kritériá  | partneri  | PROJEKTY  | kampane  | reklama  | pridajte osobnosť  | kontakt  
Národná agentúra ISSN pridelila portálu
www.osobnosti.sk
ISSN 1338-2403

 
Denne aktualizované.
Osobnosti.sk (online)
 
Aj Vy máte možnosť podporiť Osobnosti.sk svojimi darmi a príspevkami zaslanými na účet občianskeho združenia Osobnosti.sk
4010825928 / 7500 - číslo účtu občianskeho združenia Osobnosti.sk
 
Vítam aktivitu projektu osobnosti.sk a páči sa mi. Častokrát totiž zanedbávame osobnosti vo vzťahu k svojej vlastnej histórií aj vo vzťahu k Slovensku. Cez osobnosti sa poznajú národy a štáty. Osobnosti sú ľudia, ktorí dokážu robiť nielen pre seba, ale aj pre okolie a navyše z ich práce čerpá celá spoločnosť.
Ivan Gašparovič, prezident Slovenskej repulibky
 
Osobnosti sú ľudia, ktorí sa zapísali do dejín a sú autormi niečoho, čo je trvalé a nemá pominuteľnú hodnotu. Čas ukáže najlepšie, ako to vlastne v skutočnosti je. Pretože ozajstné osobnosti nezapadnú prachom.
Ján Filc, člen Výkonného výboru Slovenského zväzu ľadového hokeja
 
Pre mňa je osobnosťou Slovensko ako také. Myslím si, že Slovensko si zaslúži titul osobnosti. A na Slovensku sú to ľudia, ktorí nás takto reprezentujú.
Ján Riapoš, predseda Slovenského paralympijského výboru
 
Projekt Osobnosti.sk si veľmi vážim. Považujem za dobré, že vznikol a že sa etabloval v našom spoločenskom prostredí. Naši ľudia sa takto pripomenú ďalším. Možno to budú pre niekoho vzory, ktoré budú chcieť dosiahnuť. Lebo títo ľudia pomaly, ale isto zaniknú.
prof. MUDr. Pavel Traubner, PhD., dekan Lekárskej fakulty Univerzity Komenského
 
Žijeme v dobe, kedy sa osobnosťami stávajú produkty mediálnych kampaní a hviezdy rôznych reality show. Naozajstný význam pojmu osobnosť degraduje. Skutočné osobnosti sú často krát v úzadí a málokedy poznáme práve ich názor na rôzne problematiky našej spoločnosti. Aj z týchto dôvodov vznikla asi pred troma rokmi myšlienka zrealizovať projekt Osobnosti.sk.
Ing. Viliam Koza, autor projektu, predseda o.z. Osobnosti.sk

Tlačová konferencia k spusteniu internetového portálu Osobnosti.sk.


 
v menách všade 




A B C D E F G H I J K L M N O P P R S T U V W Z

 

.: NAPOSLEDY PRIDANÍ

Ján Čižmár
Ivan Baláž Kráľ
Viktor Hidvéghy ml.
Jozef Majerčík
Róbert Bezák
Ondrej Francisci
Pavel Kapusta


    . veda a vzdelanie
    . spoločnosť
    . politika
    . kultúra a umenie
    . šport
    . médiá
    . biznis




hotelyms.sk


24hod.sk - denník pre všetkých




 Ferdinand Daňo / spoločenské vedy / funkcionári vedy a vzdelania

Ferdinand Daňo

doc. Ing. Ferdinand Daňo CSc.
bývalý dekan Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave

životopis

Jeho vedecko-výskumná činosť je zameraná na oblasť distribučných aktivít hospodárskych subjektov skúmanie faktorov ovplyvňujúcich vzťahy obchodného partnerstva v procesoch komercionalizácie produktov, tvorbu efektívnej štruktúry týchto vzťahov. Ďalšia oblasť vedecko-výskumnej činnosti je zameraná na hodnotenie kvality vysokoškolského vzdelávania.

Projekty riešené v poslednom období:

  • IG EU 160017/02 - Stav a úroveň marketingového poradenstva v podmienkach SR
  • IG EU 160022/03 - Outsourcing marketingu ako súčasť podnikateľskej stratégie firmy
  • VEGA 1/9224/02 - Oblasti, možnosti a perspektívy využitia marketingu v rozvoji územia
  • VEGA 1/1232/04 - Marketingové poradenstvo a outsourcing ako metódy na skvalitnenie podnikateľskej činnosti
  • VEGA 1/1231/04 - Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu
  • VEGA 1/1230/04 - Transformačné zmeny interpodnikových vzťahov v oblasti nákupu
  • tvorba

    Najvýznamnejšie publikačné výstupy Monografie v poslednom období:

    DAŇO, F.: Distribučný manažment, Vydavateľstvo Netri, Hronský Beňadik 2003, 195 strán, 13,826 AH, 80-968904-1-7

    HANULÁKOVÁ, E. A KOL.: Marketing územia, Vydavateľstvo Ekonóm, Bratislava 2004, 236 strán, z toho vlastný podiel článok 5.1 – Význam distribúcie ako nástroja v marketingu územia, str. 83 – 87, článok 5.2 – Lokalita ako významný prvok marketingu územia, str. 87 – 88, článok 5.3 – Vplyv vybraných charakteristík lokality na rozhodovanie o jej výbere, str. 88 – 91, článok 5.4 – Logistické riešenie distribučných procesov v marketingu územia, str. 91 – 93, 1,001 AH, ISBN 80-225-1918-9

    Vedecké štúdie v poslednom období:

    DAŇO, F., HANULÁKOVÁ, E.: Marketingový prístup k riadeniu a rozvoju miest, Ekonomický časopis 52/2004, č. 7, s. 891-900, ISSN 0013-3035

    DAŇO, F., HANULÁKOVÁ, E.: Outsourcing marketingových činností a poradenský proces, in: ACTA Oeconomica Cassoviensia No7, Ekonomická univerzita Bratislava, Podnikovohospodárska fakulta Košice 2003, str. 93 – 104, ISBN 80-225-1713-5

    DAŇO, F., JURÍK, P.: Uplatňovanie moci a vodcovských štýlov v distribučnom systéme, in: Nová Ekonomika, číslo 3, september 2003, ročník 2, s. 22 – 26, ISSN 1336-1732

    DAŇO, F., HANULÁKOVÁ, E., VOKOUNOVÁ, D.: Marketing jako instrument polityki komunalnej, in: Marketing i Rynek 10/2003, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, s. 8 – 13, ISSN 1231-7853

    DAŇO, F., KITA, P.: Proces tvorby a implementácie dizajnu distribučného kanála, in: Nová Ekonomika, číslo 4, december 2003, ročník 2, s. 15 – 19, ISSN 1336-1732

    DAŇO, F., KOVALÍK, S.: Outsourcing – jeho vymedzenie a hlavné oblasti využitia, in: Nová ekonomika, číslo 3, september 2004, ročník 3, s. 21 – 26, ISSN 1336-1732

    HANULÁKOVÁ, E., DAŇO, F.: Parki przemyslow a marketing regionalny, in: Marketing i Rynek 9/2004, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, s. 9 – 14, ISSN 1231-7853

    DZUROVÁ, M., DAŇO, F.: Reklamácie ako príčina konfliktov v distribučných kanáloch, in: Ekonomika a manažment, Ročník I., číslo 2, 2004, s. 41 – 53, ISSN 1336-3301

    články linky

     Staršie články o osobnosti >>
      Obchodná fakulta Ekonomickej fakulty v Bratislave
           
    doplňte alebo opravte informácie doplňte linky


    Verzia pre tlač
           

      Dnes je 24.02.2018

      Narodeniny/výročie  
      24.02.  Ján Ľupták
      24.02.  Marko Vrzgula
      24.02.  Ľubomír Rehák
      25.02.  Ján Štrasser
      25.02.  Imrich Karvaš
      25.02.  Jozef Bendžala
      26.02.  Attila Komzsík
      26.02.  Alexander Matuška
      26.02.  Jozef Adamec

      Dnes má meniny
      Matej

      Zajtra má meniny
      Frederik/Frederika



        za február 2018


       pozrite si poradie TOP 51
       rebríček je zostavený podľa    návštevnosti osobností


      2303

      osobností
      v databáze portálu


    KTO je KTO?
    a
    KTO bol KTO?
    na Slovensku


     

    (c) 2004 - 2010 Občianske združenie Osobnosti.sk | Powered and designed by NWS